Wod

”Workout Of the Day”:

Rodda med midsomar, vara barnvakt, leda lunchpass, gå på systemet, ordna födelsedagspresenter till Knoll, handla mat, betala räkningar, Packa inför barnens ledighet, tvätta, tänka ut vad som ska till torpet och vad som måste vara kvar i stan.

Timecap: 5 tim 20 min. 321 GO!

Yes I can!

Gårdagen var intensiv med sista morgonklassen på Regeringskansliet klockan 7:30 och sedan hela dagen på Solid med avslutande coachmöte. Åt middag klockan 21:30, hamburgare med 10 kroppsbyggare på Texas!

Hann med min träning mitt på dagen. Enligt schema. Knäböj på 40 kg och jag tycker det börjar bli tungt. Inte tungt TUNGT, men det känns. Betänk att jag tagit 70 utan problem… Militärpressarna känns stabila dock. Längtar efter att kötta på men tänker på Trabanten och tar det piano. Känner av ryggen lite nu och då och det får mig att stanna kvar på rehabmattan. Jag vill aldrig ha så ont igen.

Kommentera

