Utmanaren….

Jag hade förberett mig på en fartig kille med driv. Man tror ju liksom det när man blir utmanand av en okänd man från en annan del av landet. Här kommer en man som ofta gör tokigheter och inte räds någonting tänkte jag. In på Solid kliver Håkan. Normallång, smal och med lite osäkra steg. Rutig skjorta, lite nervös blick som snabbt övergår i förundrad när han får syn på  alla skivstänger och pullupsräcken, över de stora traktordäcken och alla kettlebells. Håkan hade ont i en vad så vi fick plocka bort några av grenarna i vår femkamp. Den reducerades till en trekamp. max antal Pullups, max antal armhävningar och så många knäböj som möjligt på 1 minut. Jag fick spö i armhävningarna, resten vann jag. Håkan ville inte vara med på bild. Vi avslutade med armbrytningen som drog ut i ett evighetslångt segdrag där vi visade oss vara lika starka. Tillslut la sig Håkan.  Modigt! Modigt att kontakta en vilt främmande tjej. Hejja Håkan!

One response to “Utmanaren….

  1. Så jävla snygg!!!🙂
    Heja supermorsan!!

Kommentera

