Gör som cocherna säger…

…och det innebär väldigt lite. Skriver ner det lilla i min svarta dagbok. Idag var jag på F&S skrapan och gjorde mina små knäböj och pressar med lätta vikter. känner mig lite vilsen när jag inte har mina uppumpade muskler att vila emot. Däremot har jag en hel ryggrad att vila på och det är ju inte att förakta.

Appropå ryggrad. Har köpt en liten uppblåst ”träningskudde” att sitta på vid datorn eftersom jag annars sitter som en kråka på kontoret.  ”Alla kommer att tro att du har hemorojder” säger uskan. ”Det är en hemorojderkudde”. Jag vill bara förneka det. Häva alla spekulationer. Inte hemorojder. Bara dålig hållning. Den är jätteskön! Och SjukgymnastBosse är nöjd.

Kommentera

