Ha ha ha!

”Hej Elin!

Jag skriver med anledning av att jag förlorade en vadslagning med en vän. Vi slog vad om han skulle springa Sthlm Marathon på under 4 timmar eller inte och jag förlorade vadet då han klarade gränsen. När vi kör vadslagningar brukar vi alltid göra så att den som vinner vadet får ge förloraren ett uppdrag. Denna gång blev mitt uppdrag att utmana en tjej som jag inte känner sedan tidigare på armbrytning. Och inte nog med det, det ska vara en tjej som även besegrar mig i armbrytningen. Jag bor i Dalarna men jag och min vän ska till Stockholm i slutet av veckan och då tänkte jag passa på att klara av mitt uppdrag. Jag är en lång, smal kille med löparkropp så jag är ganska säker att jag kommer att få stryk mot dig som verkar stark och vältränad. Därför vore jag väldigt glad om du hade tid att ställa upp några minuter på fredag den 15:e.

Ha det gott så hoppas jag vi hörs!

Hälsningar Håkan”

Klicka på bilden så får du läsa mitt svar också…

Kommentera

