Det bidde ingen dammsugare…

Skulle köpa en dammsugare eftersom vi kört slut på vår gamla Siemens. Kom hem med ett par tyngdlyftningsskor istället. Först gömde jag dom för Uskan i garderoben och tänkte smuggla dom till Solid, men jag erkände under middagen med skräckblandad förtjusning. Uskan blev inte sur eftersom han är världens bästa och dagen efter berättade Knoll vid skollämning att hans mamma var tyngdlyftare.

Det är full rulle! Har välförtjänt vilodag idag efter två dagar med fyra pass, varav två Ruffiepass. Har blivit nivå 2 certifierad, vilket betyder att jag fått tillgång till fler övningar att instruera på mina klasser. Och vilken vilodag sedan. Uskan och jag har varit lediga tillsammans i strålande sol.

Förutom typ tusen ryck med coach Byffe är höjdpunkten att jag klarade 10 handstand push up på raken. Kippade, men ändå.

Kommentera

