Skönslö söndag

Dagen har gått långsamt. Jag har varit en riktig liten hemmafru. Diskat och handlat och haft barnens kompisar här på besök. Gjort frukost och lunch och middagen stod på värme i ugnen när maken kom hem från jobbet. Jag är väldigt glad över att inte vara hemmafru på riktigt… Så fort maken kom hem smet jag ner till gymmet. Men jag insåg snabbt att det mer var en ursäkt att komma ur förklädet. Jag hade ingen kräm i mucklerna alls. Gjorde tio-12 ryck på 30 kg. Sen gick jag hem. Kände mig lite fånig faktiskt. Är jättetrött och ganska avslappnad. Nya tag i morgon.

Kommentera

