Träna som en drottning….

Här irrar man omkring hela dagen på en fullt utrustad fantastiskt trivsam box och på något märkligt sätt hann jag liksom inte med att träna. Dagen började med tidigt morgonpass på Regeringskansliet och sedan satt jag några timmar på ett fik och skrev på gruppträningspass. Sedan var det lunchpass på Solid och sedan eftermiddagsklass och där i mellan städade jag lite och sov på soffan i coachrummet ska jag erkänna.

Istället blev det hemmaträning medan ungarna lekte affär. Jag fick naturliga avbrott/intervaller medan jag gick och handlade högt överprisade legogubbar, pingisbollar och glas med vatten av Knoll och Tott. Det var ganska kul att diskutera huruvida affären skulle betala skatt eller inte medan jag svingade…

En stund satt uskan och tittade på med en kaffekopp i handen. Då tog jag i lite extra. Och satte på mig tiara.

Hemmaträning utspridd över längre tid: 100 dubble unders (Med tanke på min påvra teknik får ni räkan ca 400 hopp)100 Armhävningar, 50 Pistols, 50 butterfly pullups, 100 svingar med 12 kg

One response to “Träna som en drottning….

  1. Obegripligt vad du gjort men det låter duktigt och bra. Tiaran är ett plus.
    Du, jag tror jag kanske ska/borde boka en konsultation; jag springer o springer o inser jag borde komplettera med styrka. Men det är ju så tråkigt! Vi kanske kan hitta nån lösning? Återkommer på mailen.
    V

Kommentera

