Aerobox och ass

Det var länge sedan och superhärligt med ett svettigt aeroboxpass på BIM ikväll. Svettiga-handsklukten sitter i hela kvällen, så man glömmer inte att man genomfört passet.

Som en urladdning att få träna själv efter att ha lett två pass på Solid under dagen.

Var hos sjukgymnasten Martin på eftermiddagen som gjorde magiska och konstiga saker med mig för att jag ska kunna koppla på gluttarna. Jag har ju en konstig kombination av supertight ass och dålig kontakt. Det låter ju som en motsägelse men faktum är att när man är spänd hela tiden fattar inte musklerna när de verkligen ska jobba. Det var mystisk fotmassage, och nålar här och där. Nu ska jag ägna mig åt medveten närvaro i min kropp och tippa bäckenet liiite liiite annorlunda. Det är ju som ett heltidsjobb, och allt jag vill är ju bara träna lite. Liksom. Jag skulle vilja gå till honom många fler gånger, men det kostar så jäkla mycket den här lär-känna-din-kropp-hobbyn. Ibland kommer det över mig: vilket navelskåderi! Betala 800 spänn för att kunna spänna häcken på beställning. Herregud!

Kommentera

