Ryktet om min död

…är betydligt överdrivet.

Har bara känt ett starkt behov av att hålla lite på mig. På alla möjliga vis. Det är så mycket energi hela tiden som är utåtriktad. Ibland känns det som om hela världen facebookar, twittrar, kommenterar och bloggar. Men vem och vilka ska ta in, läsa, analysera, utveckla och inveckla? Jag har längtat, och längtar fortfarande efter, att fylla på.

Läsa ett par böcker. Gå in i en tankekedja och inte nödvändigtvis berätta om det för någon. Ruva på saker. Inte fotografera min mat för att lägga ut den på bloggen, utan äta och smaka och bedömma: och behålla min upplevelse av måltiden för mig själv.

Jo, jag har tränat. I nya och gamla samanhang. Och jag har fått ett nytt spännande jobb, och träffat flera nya träningsbekantskaper. Och jag kommer tillbaka hit och skriver igen. För jag gillar att blogga. Ge mig några dagar till så ska ni se att jag hittar mitt gamla narcisisitiska jag ingen!

2 responses to “Ryktet om min död

  1. okidok väntar…🙂 Förstår hur du menar och tänker. Ha en bra dag!

Kommentera

