Bröllopsdag

Andra åker och möter våren i Paris, Uskan, Knoll, Tott och jag tar en weekend i Uppsala. Uppsala är kanske inte jätteromantiskt, men här finns en av Sveriges mest sympatiska boxar och Linda och Martin. Mamman fick alltså leka med träningskompisar medan alla familjens killar badade äventyrsbad. Efter tio dagars träningsfrånvaro kände jag mig nästan nervös. Men när Martin sa att jag såg stark ut ville jag välta 200kg däcket. Det knakade såklart till i ryggen. Efter lite softish-häng och stretch gjorde jag i alla fall Karen = 150 wall ball med 7 kg medicinboll. Det var jobbigt. Och kul!

Tack till Linda och Martin för att ni bjuder på fredagsmys och er själva.

Kommentera

