Laddar om

med sojacapuccino. Gjorde några ryck på Solid med coachen. Det blev inte 40 idag heller trots laddning medelst kroppkakor igår. Såååå nära. Nu tar jag snart ut frustrationen i Ruffiepasset.

20120304-151409.jpg

5 responses to “Laddar om

  1. Oj, vad den där kaffen ser god ut. Var säkert sådär lagom stark. Kraftfull men ändå len. Fyllig och varm men inte inställsam. Och sojan ser perfekt ut. Fluffig utan att vara luftig. Jag ser hur det doftar… 7 dagar nu. 7 dagar!

    • Kaffe – minus Ka blirr ”ffe”. Det funkar inte. Tänk, man tog med dig på en liten frukostträff och du fick Detox-inspiration och nu håller du på att bli renad inombords?! Utan kaffe i 7 dagar?! DET är extremsport och jag är verkligen, VERKLIGEN, impad. Men den stora frågan återstår: Varför?

      • Ja, varför? Det frågar jag mig varje morgon när moccamastern bubblar. Svar: 1. testa karaktären, 2. testa karaktären, 3. Ta tillfället att sluta med allt som gör mig trött, socker, vita kolhydrater, alkohol, ja du vet.. Jag vill veta hur jag mår utan allt det där.

    • Jag bara frågar för att jag skjuter ifrån mig. Jag tror att jag också måste sluta med kaffe (och snus) om du gör det! Och jag har ingen kraft till det😉 Jag vill höra allt om resultatet. Jag tycker du är fanstastisk.

      • Resultat so far: sjukt ont i huvet dag ett, lite mindre ont i huvet dag två, trött dag tre, dag fyra har jag förträngt, dag fem och sex väldigt pigg och utvilad och med halvlångt pass på 11,6 k samt vedhuggning. Avslutade sjunde dagen med en bit julkaka (nä, den passade egentligen inte in men var omöjlig att motstå) Sover gott alla dar. Fortsättning följer.

Kommentera

