Att få till det!

Äntligen Hybrid.

Alltså, vi är ju vuxna människor som läser den här bloggen, så nu drar jag en liknelse som är för vuxna: effekterna av en riktig genomkörare kan verkligen likna effekterna av en riktig genomkörare. Ni vet hur det kan vara när man är i kapp med vardagen och det är nystädat och man har fräscha tulpaner hemma. Man har inget akut som hänger över en. Man är avstressad och närvarande. Man har barnvakt/de är hos farmor/kompisar you name it. Man ligger lite. Man ligger lite mer än vanligt. Efteråt käkar man något och sedan somnar man. När man vaknar efter en halvtimme är man fucking queen of everything. Det är ett eftersträvansvärt tillstånd hos en förälder. Kanske dit man strävar hela tiden? Mål: Att ha det någorlunda smulfritt och få ligga lite.

En annan variant:

Efter dagens hybridpass tryckte Knoll och Tott och jag varsin hamburgare och sedan åkte vi hem. De spelade fotboll på gården och jag sov middag en halvtimme. När jag vaknade storstädade jag hela lägenheten. Jag snackar dammtorka här. Jag känner mig typ odödlig. Resultatet är det samma!!!

Under passet däremot kände jag mig nära döden. Precis efteråt tyckete jag som vanligt  att jag kunde gett mycket lite mer . Men när koman kommer en timme efter passet inser man att man nog gjort vad man kunde. 13 stycken 4 minuterintervaller sätter sina spår. Fredrik är inte klok:)

Dagens svänggäng. Summa sumarum: det behövs ett sådant här gäng, eller en endaste uska, för att göra min helg riktigt bra! Endorfiner is the shit hursom.

Kommentera

