Passet

Det var inte HIT, det var cirkelträning. Ett Grymt pass. Kände mig inte helt hundra eftersom jag sovit för lite, men va fan. Mycket bra upplägg, roligt och personligt instruktörsskap. Gruppträning. Jag gillar det mer och mer.

Övade att stå på händer i väntan på att klassen skulle dra igång. Gick väldigt bra! Snart behöver jag ingen vägg varje gång jag ska stå på händer.

7 responses to “Passet

  1. Men alltså? Är det bara jag som ser det??!!? ”Gruppträning. Jag gillar det mer och mer.” Det är Nordic som ropar: Mamma Stark, när kommer du och hälsar på oss?😀

  2. Kul Elin! Vad glad jag är att du även ser gruppträning som ett alternativ!🙂

Kommentera

