Kändisskapets baksida :-)

Idag tänkte jag gå på ett HIT pass på Friskis & Svettis. Har velat gå på Noras pass sedan jag blev intervjuad av henne för Friskispressen. Tydlingen kommer det numret ut idag! Då verkar det ju som om jag har planerat det. Hur ska jag kunna bete mig naturligt, nu när jag blir kändis? Hur ska jag kunna fuska i övningarna och maska i uppvärmningen nu? Hjälp!

Nej, allvarligt. Hon har gjort ett jättefint reportage, och jag är stolt över att få vara med i tidningen! (Dessutom har jag ju min nya mogna hårfärg, så jag kan hävda att jag är någon annan…)

Omslagspojke! En gammal kändis i den här bloggen!

One response to “Kändisskapets baksida :-)

  1. Vilken bra artikel och fina bilder i F-pressen – vilken förebild du är! /A

Kommentera

