Mungo

Härligt cirkelpass igår. Det är ju så roligt med gruppträning! (Så länge träningsformen inte går ut på att hålla takten till musik. Jag är så vit. Fruktansvärt vit, kan inte vicka höft över huvud taget, det kräver minst två glas bubbel i kroppen…) Friskis är ju så roligt! Jag körde tillsammans med en 60+ dam som gav sig attan på att göra lika många reps som jag i övningarna, om än med lägre vikt, och hon konstaterade nöjt att vi flåsade lika mycket båda två.

Har fått massor av soja- och mungobönor av José. Det är bra eftersom jag är fattig och gillar nyttig mat. Nu efterlyser jag alla era recept med mungobönor. Vad som helst, så länge de inte innehåller koriander!

2 responses to “Mungo

  1. Testa mungbönstuvning! Mitt livs första gråtmat, så gott alltså (åtminstone vid det tillfälle jag åt det) Men jag har tyvärr inget recept.
    Kram Ellen

Kommentera

