Fredagsmys med Byffe

…En timme med Andreas och jag känner mig vederkvickad som attan! Om jag har lyckats rycka 37,5 med den usla tekniken jag haft hitintills ligger 40 runt hörnet. Ok, nu var det ett tag sedan jag var på de vikterna. Det var före axelpajet och julinfluensan. Men det kommer…Han säger de små sakerna så att det här gamla stoet förstår. Den magiska ramsan idag var ”häck-höft-sitt”. Jag lovade ju läsare idolbilder och får ursäkta oskärpan.

2 responses to “Fredagsmys med Byffe

  1. Försökte locka barnen att äta färsk persilja till middan igår: ”Du blir jättestark” sa jag – ”Kolla på mig, jag är jättestark!”
    ”Du är i all fall inte lika stark som Elin, hon kan lyfta 50 kg – eller 100!!” kom det då från en killarnas kompisar.
    Referensramen är inte längre Bakugan, Stålmannen, Bamse, eller andra superhjältar – nu är det Elin som sätter ramarna i hemmen.

  2. Byffe!
    Saw you on the front page of Friski’s magazine hahaha. You poser. Get to the pub for a pint one night….mail me
    Jules

Kommentera

