Tisdag

tisdagar är mina mest inrutade dagar; morgonklass på Regeringen, admin på BIM och sedan lunchboxning. Så var det idag också. Jobbar lite med att programmera min träning bättre och har bokat Byffe på fredag för att gå igenom mina lyfttekniker och hoppas att han kan kasta ett öga på mitt upplägg. Byffe är för övrigt ett av de vanligaste sökorden på min blogg. Jag undrar om han googlar sig själv, eller om det är alla friskis & svettisdamer som söker sin favoritcoach på nätet😉 Han är en av mina favoriter hur som! Ska försöka ta några idolbilder på honom på fredag för att tillfredställa mina läsare…

Kommentera

