Snabbis

Hybriden inställd i morse. Skit. Fick tona ner träningen under förmiddagen till förmån för en liten Knoll som behövde tokmycket kärlek och respekt. Vi fiakde runt på stan och pratade om livet. Istället fick jag sno åt mig 40 min på eftermiddagen. Det blev lite uppvärmning med svingar på 16 kg och sedan

400 m löpning

12 marklyft på 60 kg

20 armhävningar

500 m rodd

Allt x 3

Eftersom jag var på ett knökfullt friskis fick jag tona ner lite och kunde inte kötta på. Woden hade jag nerklottrad i telefonen och har jag snott från Jennys blogg tror jag. Skalade ner i marklyften från 70. Den satt fint och fick duga idag,  även om jag hade stor lust att fortsätta efter den starten.

Roligt i livet just nu är att jag ska vara gärstkrönikör i nästa nummer av den superbraiga tidningen STARK, med egen bildbyline och allt! Lovar att hojta till (högt!) när numret är ute.

Om en kvart ramlar fyra 7 åringar in på pizzmiddag. Det blir liksom dagens andra wod… Uskan har knåpat typ 100 minipizzor på surdeg och hemgjord tomatsås. Flott ska det va!

3 responses to “Snabbis

  1. Coolt! Har precis tecknat en prenumeration och hoppas VERKLIGEN att jag hinner få numret där du är med!🙂

  2. Tack Helena! Jag är jätteglad för STARK är en så jäkla bra tidning. Känner mig ärad.

  3. En kusin i ‘gods och gårdar’ och en kusin i STARK. Jag blir en stolt kusin mitt i liksom!

Kommentera

