Tack staten

För Systembolagets friskvårdspeng, som ska stimulera de anställda att bli mer aktiva, bokade jag 90 min på den här slafen:

 Träningsstelheten fick skön massage på Sparadiset. Och massören, som inte sa mycket alls för övrigt, skrattade när hon masserade mina sätesmuskler. Tight as om jag säger så. Fick förklara för henne att jag juckat en si så där 4000 juck i helgen… Kettlebell mumlade jag med ansiktet intryckt i det där hålet på massagebänken. Om man bortser från några riktigt smärtsamma triggerpunkter och en omild behandling av trapezius (axlarna vid öronen?! Jag?!) så måste jag tillstå att det var en mycket lyckad start på veckan.

Kommentera

