Äppelkaka

Hemma hos uskan, Knoll & Tott. Blev välkomnad med en gigantisk chili på ett halvt ton högrev. Firade min fullt fungerande axel med äppelkaka och vaniljsås till eftis.

Axeln ja. Träffade min fina kusin KlättrarKristian igår och äntligen var det någon som verkligen 1. känner mig och förstår vad jag tränar.  2. tog sig tid att förklara överansträngningar, olika grader och vad som händer i musklerna, 3. examinerade hela rörligheten. Skadefriförklarad! Alla borde ha en doktor i familjen.  Snart blir det Gladiatormys!

2 responses to “Äppelkaka

  1. Hamnade framför gladiatorena och tänkte först. Det där skulle Elin göra, utmana. Springa. Klättra. Fajtas. Vinna. Sen kom jag på att det. Du är ju en gladiator. Du skulle vara minst men farligast av alla.

    • Gulle dig. Med mitt lax-guldarmband skulle jag kunna vara Gladiatorn Glada Laxen. Nej fi fan, jag tyckte det såg skitläskigt ut alltihop, men hinderbanan skulle man ju vilja prova.

Kommentera

