Aj

Riktigt ont i axeln. Blev inpackad av uskan och det hjälpte, iaf på det psykiska planet. Om det är en jäkla inklämning med månaders rehab bryter jag ihop. Smörjer antinflamatoriskt och ber till kvinnliga-krigarguden om nåd och lovar ymmiga svettoffer om jag skonas. Men mest kollar jag apatiskt på Beck. Söndag alltså.

20111211-212928.jpg

<a href="http://mammastark.f

2 responses to “Aj

  1. Aj aj, ska försöka komma ihåg att med mig botemedel på fredag då jag ska titta in🙂

  2. Christer, vad snällt av dig!😀

Kommentera

