Good enough.

Ja ha ja! Igår kväll var det medlemsmys på Club B.I.M. Vi körde ett svettigt peak-pass, drack proteindrinkar och åt peppisar. Jag avslutade med en AMRAP B.I.M-style på cykel 500 m, över/under en bänk 10 rep, roterande armhävning 10 rep.  Så många varv som möjligt på 5 min. Min insats var väl inte strålande eftersom låren skrek nej efter gårdagens många thrusters och sittfrivändningar. Men eftersom jag var den enda kvinnan som ställde upp (och kvinnan kom inte sist) så är jag nöjd.

Idag vakanade jag av en magsjuk son (oäk!) och med en egen förkylning: ont i kroppen och snor. Har avbokat allt jag kan och ska göra det jag måste göra good enough. Som Vick brukar säga ”tillräckligt bra räcker”. Vabbelivabb…

I väntan på nästa kräka…

Kommentera

