På G

Morgon i Stockholm. Är på väg till Rosenbad för att leda ”Cross fys” för byråkraterna. Sedan hägrar en dag på Sturebadet med finaste Uskan. Bastu, häng och träning.

Igår blev det ett halvdant pass för egen del på f&s. Jag trängdes i skivstångshörnan med några naprapater vilket sinkade träningen men säkerställde en bra ryggkurvatur…

20111115-071658.jpg
Jag har mycket spännande träning inbokat kommande dagar! På onsdag ska jag springa med Rubin från running Sweden, vilket jag bävar för. Rubin ser klurig och pillemarisk ut när jag frågar vad vi ska göra… På onsdag kväll ska jag få premiertesta ett nytt Crosspass (spring och styrka utomhus). Till helgen blir det två dagar Ruffieutbildning med Musama och på måndag är det dags förtyngdlyftnings PT-igen. Och så lite jobb på bolaget där emellan, men det får räknas till återhämtning. Nu är jag framme vid Rosenbad strax!

20111115-072417.jpg

One response to “På G

Kommentera

