Carl Alfred-style och mässan

Igår var det lite egen träning bestående av enbens-kettlebelldrag, frontknäböj och marklyft. Jag hade fint sällis på BIM av kusin Kristian. Jag klagade som vanligt över mitt svaga grepp i marklyften som gör att jag har ett lyft kvar i bålen, men inte i händerna. Kusin Kristian är klättrare och använder sitt grepp på ett mycket seriöst sätt! När han spänner sig ser han ut som Carl Alfred! Underarmarna är större än biceps. Kolla!

20111110-213324.jpg
Det är alltså ingen vad vi ser!

Idag har jag varit på Allt för hälsan-mässan och snackat mig helt svettig om BIMs fantastiska träning. Kul!

20111110-213833.jpg

Kommentera

