Prova på!

Vill du stärka benen´inför skidsäsongen?  Är det dags att
sätta igång med träningen men svårt att hinna till gymmet? Blir du inte
tillräckligt taggad av step up? Jag har lösningen för dig.

Under hösten har ett gäng kvinnor tränat tuff och rolig funktionell styrketräning och kondition i Vitabergsparken. Nu startar en ny grupp och det finns platser kvar. Vi kör på måndagar mellan 19-20 och trotsar väder och vind. Vi utnyttjar vårt närområde för riktigt rolig och annorlunda gruppträning.

Du behöver inte ha tidigare träningsvana men lite jävlar anamma  är ett plus!Anmälan och förfrågan görs på elin@personligaretraning.se

Pris: 900 kr / 6 gr

Gratis prova på måndagen den 7/11 kl. 19:00.

Samling utanför Sofia Kyrka

Se bilder och läs mer
www.personligaretraning.se

Personligare Träning
tar friskvårdchecken och träningsformen är avdragsgill för din arbetsplats.

Varmt välkommen! Elin Bjärkstedt, Personligare Träning

 

 

2 responses to “Prova på!

  1. Hej elin!
    Jag o min brorsa kommer nog o kör atletic på BIM på fredag kl.12.00. Jag har tänkt länge komma o kolla läget där o nu får det bli av! Är du där o hänger då?=)
    Kram Hannah!

  2. Ååhå vad Kul Hannah! Tyvärr är jag inte där på fredag (jobbar på bolaget, eller allt för hälsan-mässan) men jag har sagt till José att du ska få provträna gratis. Han leder passet (och driver hela BIM) Hälsa från mig och säg att du är från Lillsved så vet han. Vi söker för övrigt folk till vikariepolen på BIM. Har du instruktörsjobb? Charma José annars. Ha det bäst så länge!

Kommentera

