Tandhelvete

Var hos tandläkaren. Lagade två hål utan bedövning. Tänkte att grabbarna behöver vinterskor och att det blev billigare utan. Fick ändå en chock när det gick på 3000 spänn. Ramlade ut gråtandes rakt i armarna på Joses mamma Ulla. Fick en kram som var värd massor! Ringde min egen mamma och fick låna pengar. Ramlade in på BIM och fick kramar och uppskattning av Jose ( här börjar det kännas som jag mjölkat klart den här tandläkarhistorien… Men faktum är att det blev helt existensiellt. Vad har jag gjort?! Startat eget och sätter hela familjens ekonomi på spel för att få jobba med träning och hälsa…) Sedan torkade jag tårarna och körde ett bra lunchpass på BIM innan jag körde ett riktigt bra eget pass på Friskis, Skrapan. Ibland kan man ladda om med kärlek och respekt. Och pengar är inte allt, men ett par bra ryck kan betyda massor!

20111102-145140.jpg

2 responses to “Tandhelvete

  1. PST! Jag kanske kan få hjälpa upp kassan lite? Har svarat på din Personliga Offert. Klirr😉

Kommentera

