idolbild x 2

Gjorde något mycket dumt och gick och tränade i morse trots förkylningen som hänger kvar.  Jag trodde jag bara var hes efter all upphetsning i i Sätrahallen. Jag är ju så sjukt inspirerad efter igår. Nu betalar jag med ont i kroppen och tappad röst. En anledning till att befinna sig på Skrapans f&s strax efter 7 en måndagsmorgon är att bli vänligt och intresserat mött av personalen i repan. Tiggde till mig en idolbild!

Snäll och stilig receptionist, småbarnsfar och träningspusslare.

Dagens andra idolbild har jag stulit från Facebook. Linda Altemark, min inspirationskälla när det kommer till crossfitdrömmarna. Vilken kvinna. Hon är blond, hon har två barn och ett heltidsjobb. Hon har humor, är snygg och tävlar!

2 responses to “idolbild x 2

  1. hihihi… nu vart jag ju alldeles röd om kinderna… Vi måste ses snart och du vet att du är min idol! Kram

  2. Jag blev oxå lite röd om kinderna;-)

Kommentera

