SM

Sätrahallen 16 oktober: Som julafton. Som en inspirerande fest. Ett mingelparty med fantastisk underhållning.  Alla fighter mot de egna svagheterna med de egna styrkorna. Precis varenda en som ställer upp är en vinnare. Jag är imponerad och inspirerad!

Alla var där. Till och med Uskan!

Vi lämnade barnen med kompisar på söder och var på vuxenutflykt. Hade matsäck och kaffe och jag var så glad över att han ville hänga med i min värld. Det kanske inte gjorde något att sveriges mest vältränade kvinnor befann sig i lokalen och att samtliga bar tighta kläder. Kul hade vi!

Mackan och Malin. M&M. Som chokladen!  Och Ulle! Gympafröken från Lillsved.

Min lyftar-PT. Nicklas spanade på andra athleter….

                                                                                          Skitstark. Supersnygg!Sveriges starkaste kvinna.

2 responses to “SM

  1. Alltså, typiskt… Jo, jag såg dig. Du gick förbi mig ett par gånger i entrén och var så söt och skojade om stämpeln och jag sa bara ingenting… För jag vågade inte säga hej där bland allt folk, och sen kom jag på att jag ju hade en namnskylt och du kanske såg att jag reagerade på att du var du. Så då tänkte jag säga hej sen, men då var du bara borta… Skäms lite nu, men lovar att hejja om våra vägar korsas snart igen! Du vet väl att Jenny ska börja jobba på Nordic! Det är verkligen ett fantastiskt skäl till att komma dit och hälsa på!

    //A – med kort hår och grön funktionärströja i entrén tidigare idag…

    • Men Anna!!!! Jag som spanade och funderade, tänkte ju inte på att du såklart var funktionär! Och jag konstaterade namnskylten utan att fatta! Nu måste du komma och träna med mina tjejer i vitabergsparken en måndagskväll så vi får träffas. Kan du inte göra det? Det skulle vara så roligt!

Kommentera

