Tillsammans

Fick inte till träningen på dagtid idag så vad gör en dubbelarbetande mamma då!? Jo hon tränar tillsammans med sina klienter. Dagens sista jobb var med finingarna i Huddinge och jag hade satt ihop ett program där de skulle samla ihop 500 rep av vitt skilda övningar på 50 min. Det blev ett skönt koncentrerat pass och även om jag inte tog ut mig var det underbart att träna ute i friska luften tillsammans med andra! Jag borrade ner näsan i gräset under burbeesarna och kände att det är en underbar träningsform jag saluför. På en timme gick jag från trött till glad!

20111004-204156.jpg

Kommentera

