Som en fjäder…

Far som ett rö i vinden. När man känner sig uppjagad och inte riktigt har koll på alla bitar är det skönt att bära tunga saker. Det finns ingen chans att fladdra iväg när man har 40 kg på raka armar. Då står man där man står. Hade en fantastiskt inspirerande morgon med Byffe, Andreas Byfeldt, på friskis igår. Byffe är en extremt kompetent och snäll träningscoach. Om du har friskiskort så boka honom. Nu. Vi lekte och ryckte och filmade och analyserade och fnittrade och jag blev mer inspirerad under den dryga timmen än på länge. Lyckos mig som känner så många duktiga människor. Sen var jag frö- och fjäderlätt igen när Byffe lyfte min kroppsvikt som ingenting. 54 kg mammafjäder:

20110929-105015.jpg

7 responses to “Som en fjäder…

  1. Lätt som en fjärt!
    Tack för passet! Det var skitkul att köra igen!

  2. Varför har du stödstrumpor Byffe? eller ska du iväg på fotbollsträning direkt efter..? Hi hi

  3. Byffe har nu svenskt rekord i ” lyft-av-2-systrar-inom 1-år”. GRATTIS!🙂
    /Hanna

  4. storpetta: stödstrumpor är för det första kanske det snyggaste som finns, sen hjälper det till att inte skrapa upp smalbenen så förbaskat.😛 jag har några extra par åt dig om du vill ha?
    hanna: tackar! jag kanske ska slänga upp storpetta också, så får vi spouses också?😛

  5. Varför ska du skrapa på smalbenen? känns som om det bara é extra motstånd…eller har du skärsår från ladyshavern som du inte vill visa? Haha
    Jag minns en sen kväll i februari, något överförfriskade efter en födelsedagsfest, på raka armar, svävandes över The Labs dansgolv, under mig står Freddie i all sin prakt. Han ställer ner mig för att i nästa ögonblick plocka upp mig igen och snurra mig som en liten flicka.
    Vakterna tittar med blida ögon..
    När kör vi?

  6. Elin: http://varldensfriskasteblogg.wordpress.com/

    (Stor)petta: Precis så är det! Haha!
    Name the tid och plats!

Kommentera

