Illustratiören, Mirre Ketola, som gör bilderna till min hemsida, släppte hämningarna när jag önskade en kettlebell att publicera. Den fungerar nog inte så bra just på hemsidan, men eftersom många googlar på ”nakna kvinnokroppar” för att komma till bloggen tänkte jag härmed stilla deras lystmäte och öka besökstatestiken😉 Observera att jag inte rekomenderar någon att gå i så höga klackar och bära på 24 kg. Om du vill vara naken däremot, det lägger jag mig inte i.

2 responses to “

  1. Satan vilken grym bild! Tycker mer än väl att den passar bra här! Jag är imponerad!🙂

    // Sara

  2. Hahahaha hade inte sett att du postat den här i bloggen. Jag gillar den ju men så har jag lite större intresse av att vara kreativt fri än att träna, jag tränar så här i min fantasi…KRAM

Kommentera

