Handsken är kastad…

Det är knivigt att hinna träna… Det blir mycket promenader ändå, hit och dit i mitt flängiga liv. När lönen från staten kommer ska cykeln Uskan har renoverat till mig utrustas med en ny kedja hos Gunnel, kvarterets cykeltant. Då blir det inget busskort förrän snön kommer! Det är en liten blå pärla från 60-talet. cykeln alltså, inte Gunnel. Hursom tror jag hälsenan håller rätt fint nu och då slog det mig. 2 1/2 vecka kvar till Tjur ruset! Jag kommer att komma sist. Helt sist. Tänkte på det under boxningen idag. Det hjälpte mig genom passet. Tjur rus-skräck fick mig att jobba/jabba på.

20110920-173641.jpg

Kommentera

