Bollen är rund…

…och ett helsike att hålla sig kvar på. Dagens egna träning bestod i ett Flexpass med funktionsgurun José i högform. Kände av tung kropp efter gårdagen. Timmarna på friskis igår bröt tydligen ner, trots att det kändes som om vi mest lattjade runt, för idag har jag haft träningsvärk. Aftonbladet var på besök på bollpasset/flexen  så kolla i tidningens häslobilaga den 10 oktober.  Flex, man kan tro att det är mesigt. Det är det inte.

Annars var dagens sötaste att jag fick en påse bullar av en klient.

Och efter gårdagens ”nakna kvinnokroppar” kan jag idag säga att ordningen är återställd. Det mest sökta ordet för att hamna här återigen  ”mammastark” hästlängder före ”uteträning”.  Phu.

2 responses to “Bollen är rund…

  1. Huu! Jag har också upplevt Flex med José. Det är en smärtsam men väldigt rolig resa. Jag kunde inte sitta vettigt på 2 dagar efteråt..

    Såg att du hade ryckt lite på svea? hojta till så kör vi lite tyngdlyftning någon dag! Det var alldeles för längesedan vi svettades!

    //Byffe

Kommentera

