Full rulle!

Alltså. Här sitter man halvtolv och har äntligen kommit fram till bloggen som man längtat så efter, och så är man helt slut som artist. Det är bara att kapiulera inför det faktum att dygnet bara har 24 timmar och att man måste sova 7 stycken av dom.

Jag har jobbat och jobbat på båda mina jobb, och jag har joggat milen (idag) och tränat hängfrivändningar och ryck med min nya snidiga PT Nicklas Lindström (i onsdags). Jag har fått ett fast pass att hålla i på regeringskansliet (Crossfys, en hittepåvariant av crossfit-light) och jag har haft återträff med mina Lillsvedsklasskompisar. Det är ett pussel av guds nåde. Om det är hälsosamt vet jag inte, men jag har det rätt kul. I pauserna ligger jag på spikmattan med en jadesten mellan ögonen och gör andningsövningar. Och så är jag med mina barn så mycket det går.

Men idag är det Uskan som är stjärnan! Han förvånade alla, inklusive sig själv, genom att anmäla sig och genomföra ett cykellopp. Och han kom sexa! Finaste Uskan gjorde ett personbästa på tre mil och slog en och annan kolfiberhoj med sina tighta lår. Vi har firat genom att grilla korv i parken och äta ohämmat med Digistivekex. Flott alltså. Allt detta planerades att illustreras med läckra bilder, men den här morsan måste gå och knoppa inför kommande hästvecka.

20110905-075507.jpg

6 responses to “Full rulle!

  1. Cool! Är dock inte ett dugg förvånad över Uskans framfart på cykel. Men väl imponerad. Hälsa!

  2. Känner igen mig. Kom hem från världens bästa box vid 17:30 på Söndagen och undrade om det äntligen var helg nu. Och så var den slut.

    CF-SM 15-16 Oktober, och vi har barn-frigång och ska bo på hotell i storstaden som värsta ungdomarna på grönbete. Kommer du?

  3. Underbart! Grattis till Uskan. Fan vad bra ni är hela familjen. Vi ska snart flytta till Gotlandsgatan och väntar barn i januari. Är lite sugen att vara med och köra med er i vitan i framtiden. Eller ses för lite frivändningar i skrapan. Stor kram från Anna

    • Anna! Det är ju fantastiskt! Grattis till graviditet och Gotlandsgatan! Och grattis till mig som får er till grannar. Jag anar utbyten av många slag, från mycket små gummistövlar som kan få nya ägare till mer svettiga möten. Har för övrigt bott på Gotlandsgatan många år och det är en utmärkt gata med närhet både till Frälsningsarmen och porrbutiken på Östgötagatan. Toppen helt enkelt.

Kommentera

