Upprop!

Knoll och Tott har börjat skolan idag. Nya jeans, vita skjortor och små ryggsäckar. Och jag har haft första hela dagen på mitt företag. Mitt företag finns ju lite överallt så jag började morgonen på regeringkansliets gym där jag testade en mycket stark vaktmästare innan jag for på klientlunch. Efter det drog jag av lite egen träning på 30 min:

100 hopprepshopp båda benen, 50 på vardera ben, 10 x 3 benböj med 30 kg, 100 kettlebellsvingar,  25/25 snatch 12 kg, lite frivändningar teknik, 20 frivändningar/militärpressar 30 kg och sedan skivstångsrodd 3×10 20 kg.

För övrigt kan jag nu, tack vare övningar jag fick hos Matt, göra riktigt snygga pistols. Det är kul för en gamal balansinkompetent snedrygg!

Är också nyblonderad vilket piggar upp enormt!

Har man systembolagsuniform alternativt funkismaterial gäller det att hålla stilen med detaljerna. Typ inte ha utväxt mörk hårbotten. Kanske måla fransarna någon gång ibland…. Nystart helt enkelt!

5 responses to “Upprop!

  1. Meh… Kan man inte få åka snålskuts på dina kändistips? Jag vill också fixa pistols!
    Dela med dig, snälla…
    //A

  2. SnålskJuts ska det vara. Inget annat…

  3. Alltså, man bara rullar. Ligger på rygg med benen över huvudet, som den där yogapositionen, och rullar upp till ett ljus. sen rullar man tillbaka och tar bort ett ben. Som en djup knäböj med fortsatt rull. Så håller man på tills man slutar att rulla – då gör man pistoler.
    Alltså jag fattar kanppt själv när jag läser vad jag har skrivit. Utkörd morsa bör icke ge sig in i förklaringar efter kl 21… Välkommen till klubb BIM så ska jag visa. Onsdag kl 12 är mitt pass. Efteråt ingår pistolsträning som bonus.

  4. Hahaha! Men den här mamman hajjar även efter 21. Just idag. Hur gärna jag än vill så måste jag försöka hinna jobba ibland mellan allt roligt som måste tränas. Men en vacker dag kanske jag står där… Till dess ska jag träna rull!

  5. Du är inte bara vältränad. Uppenbarligen har du brain också!😉

Kommentera

