PMS-jogg

Två mil i sällskap av P J:

Tog milrundan två varv eftersom ett inte räckte mot PMS. Min första tvåmilare någonsinn. Första sju kändes som om jag bar omkring på en tantkropp. Men när steget började flyta på av sig själv ville jag inte sluta, utan tog helt enkelt och ringde hem, kollade läget och fick godkänt på en timme till. PMSjogg bör man som äkta make ha mycket goda skäl till att avstyra.  Och så kommer man hem och är lite lättare och gladare och öppnar sin blogg och har fått detta.  Blev så glad att jag fick tårar i ögonen. Tack! Tack Ulrica. Vad jag ser fram emot att jobba ihop i höst igen, i Vitan eller i Huddinge, med mina första Milfar!

2 responses to “PMS-jogg

  1. Tack själv. Blev så insprierad av ditt spänstiga löpsteg att jag tog ett dubbelpass (spinning, sedan core) på kvällen. Gick runt och kollade lite i gymmet efteråt också. Tänkte ”Jaha här är jag och jag skall träna lite”, som övning liksom. Bland biffarna. Kul!

  2. Men hallå!? Två mil bara sådär..? Och du säger att JAG imponerar med min löpning…jo tjena!😀

Kommentera

