Matt efter en dag med Matt

Matt Wichlinski hos Martin och Linda och Björn, CrossFit Uppsala. Ni hör ju själva. Det är som julafton. Dessutom hade jag med mig mina Nissar; PTMackan och Fredde från Clubbim och sist men inte minst; starka, roliga Anna som jag tränat tillsammans med hos Fredrik på helgerna.

Mellan 9-17 med avbrott för en timmas depåstopp har vi kört på tillsammans med massor av trevliga, intresserade seminariedeltagare. Jag har lärt mig enormt mycket och ännu viktigare, blivit sjukt inspirerad. Av Matt såklart, men också av de andra deltagarna.

Skulle självklart ha fotat massor men lyckades väldigt dåligt med det.

Tror att jag kommer ha sjuk träningsvärk i morgon, för det är inte ofta man kör skivstång, kettlebell och kroppsviktsträning i så många timmar… Ett tag var nervsystemet, musklerna och koncentrationen så slut att Martin fick styra upp mig med en speciallektion i… att hoppa jämfota. Tack Martin! Hur det kommer att gå i Hammarbybacken imorgon med Snabba Ka och Skivstångsfrida får tiden utvisa…

One response to “Matt efter en dag med Matt

  1. Pingback: Upprop! | Muskler & makaroner

Kommentera

